9/3-09, and IM BACK BABY! ;)

Nyss duschat en välförtjänad dusch! Träna sönder idag, alltså jag la verkligen ner min själ! Och shit vad jag svetta haha, så jäääävla kul. Att jag orkar är på grund av att jag ÄLSKAR att dansa. Röra mig till musik och bevisa att jag kan det. AH, härligt känsla! Funderar fan starkt på att börja på afrikansk dans nu ;P Haha sen kommer jag väl ändra mig tills nästa dansstil.. Snart börjar vi lära oss latin styyyyyyle ;)

Så, från dansgolvet ska jag nu gräva ner mig i böckerna. Ehrm, om jag orkar. (?)

Pusspåer! Och VERA, jag är spänd över din nya frissa! =D
Visa gummsi.. // E. <33


Kommentarer
Postat av: Anonym

det enda jag säger är att jag kanske inte skulle skippat dansen för frissan, för det var inte värt det ! hhahaa =) förresten ska köpa hippiepannband eller sånt flätat som jag får gå runt med, jiha! kuuuul att du skaka loss ;) nästa gång är jag på igen <3 p.s. FAN VA KUL MED LATIN. OH YEAH, efter det går vi till cubaaaaaaaaa cafeee på kvällen o visar vad vi går för

2009-03-09 @ 21:22:10
Postat av: av

vera den glömske

2009-03-09 @ 21:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0