9:emars09 ! ny look?

Nu har jag klippt mig i såkallad PAGE.
Men frisören jag hade hon var lite för rädd och noggrann. Det blev inte den busiga stilen jag var ute efter.. den här var lite mer kontorsfrisyr. Hon klippte knappt av längden vilket jag hade som huvudmål :(
Men det ser lite bättre ut än förr tror jag? ja lägger in bilder senare så får ni se :)
På torsdag vill hon ha mig där igen, då hon ska färga hela mitt hår svart och sedan ha röda,orangea och lila slingor i.
Vågade jag det? KNAPPAST.
hahahahaha, men jag testar det sen går jag hem och färgar det brunt igen om det skulle vatt för flummigt.
Nu ska jag och sanna plugga till idrottsprovet imorgon!
BREAK A LEG IS WHAT WEEEEE NEEEEEEEED !
pous vera!

p.s. medans jag satt i stolen så tog det 40 min för frisören att ta ut allt som jag tuperat i håret för flera veckor sen. Även om hon använt 100 olika medel för att få mitt hår att bli vanligt igen.
Då brast hon i
" GUUUD JAG VET INTE OM JAG SKA SKRATTA ELLER GRÅTA "
så satt sanna och flina och tänkte
" Det är vera som bör gråta och du som bör skratta "
FÖR JAG ÄR JU TROTS ALLT ÖÖÖÖÖÖMHÅÅÅÅRIG !
hahahaha .... jaja sånt e livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0