All den tid jag har, ska jag leva som jag vill.

Nu är man hemma efter en lång skoldag.. eller lång och lång jag kom ju hem kvart i 2 men den har vatt dryg.
Tills sista lektionen då alla samlades och skulle spela upp för varann då jag och sanna bara flummade och fnissa åt folket.
Och nej vi ville inte spela upp vår sak mohah!
Snart är det dags för mig att dra igen.. fick nämnligen sms av min sånglärare att jag skulle komma på nått möte och visa vad jag och Emma går för.. inför andra gymnasie elever. Skit också. Jag som verkligen vill sova...
Fick inte så mycket sömn inatt men först ringde Robin mig och vi snackade i hela två timmar
blundandes i mörkret ha! Sedan sjöng han visor till mig så jag skulle somna.. hahaha gölligt.
Sedan minns jag inte vad som hände faktiskt? om jag somnade eller inte men vi hade antagligen lagt på.
Tio minuter senare ringer mobilen igen och då är klockan 2 på natten.. ( & jag som undrade hur fan jag skulle komma upp till skolan klockan 7 ) Jag trodde självklart det var Robin som ringde igen så jag svarade med en bebis liknande röst..
Men det var Sanna och hon var helt hypad glad och pigg och henne snackade man med så länge så jag somnade IGEN och då la hon väl på när hon märkte att jag låg å snarka mig bort!
Tror det hade vatt bra att leva utan mobilen ett tag? faktiskt?
hade skolan gått bättre då? Hade jag vatt mer social då?
haha herregud .. jag vet inte vad jag pratar om. Jag gillar att snacka i telefon. Iallfall nu på senaste.
så mobilen är fan inte mitt hinder till saker haha! nej .. det är bara jag som flummar.
Och jag flumm skriver nu vilket inte är kul så jag ska ta och göra mig iordning lite och snacka runt med folk tills tiden är inne :) poussss vera!
p.s. tycker det var skönt med dugg regn! fräsht.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0