*** det blev randigt ***

Jag hade glömt vad jag hade beställt.. eftersom dom är så sega med att hämta ut varorna när dom väl kommer här hemma.
Men när jag öppnade mina två påsar hittade jag först min hm väska som jag nämnde för ett tag sen här på bloggen.
Den blev inte som förväntat.. den var mycket större än vad jag trodde.
Men den går säkert att använda till massa ändå!
Sedan hittade jag en Hippie klänning som jag kommer bära massa i sommar tror jag? Eller det tänkte jag säkerligen när jag väl beställde den. Nu när jag har den här känns den inte så jättepoppis .. ja ni vet känslan? Man vill ha man vill ha & när man har det .. ligger det bara där.
Minns ni att jag nämnde att jag hade handlat en vit/röd randig tröja på Entré härom dagen?
Jag fick en likadan precis fast i vit/blå ..
Så jag lär bära massa randigt när jag är ute och röjer.. verkar det som.
Efter som dom är skönast :)
beställde även bikini till R.H.O.D.O.S !
den är OCKSÅ randig!
hihihihi =)
den kommer dock inte visas på bild förrens vi kommer hem från rhodos!
Nu ska jag fortsätta kränga min pasta pouss vera!
p.s har ni också lika lugn kväll som mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0