Det finns dagar som idag

föddes en lördag, mamma kallar mig för disco tjej
så på en lördag ja då vet du vart du hittar mig..


förresten är det någon som vet hur man bloggar genom mobilen?


  • Spanska glosor + text
  • No. bara att läsa igenom
  • So. samma sak
Och det här är ungefär de diverse saker man gör en onsdag.
Äsh vem försöker jag lura?
EN onsdag? Hade det varit så hade ingen klagat.
Alla skoldagar är nog det rätta svaret.

Sena nätter, tomma glas
jag tror snart alla har fått nog av mig
situationen är så sjuk
för mig är det alltid helg.
längtar aldrig hem, men det skulle vi kunna ta sen
vad ska det bli av mig?
helgen måste ta slut.


/ vera




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0