" det måste vara för att vi är så snygga "

Så nu har man äntligen kommit hem och fått lugn och ro!
Jag var på Entré med Ellebellebus och det var jättemycket folk så jag nästan fick panik över alla man såg som man glömt att man kände eller ens ville lära känna, hoho! Men vi fick iallafall shoppat varsin tröja!
Emelie köpte sig en cool t-shirt med ett coolt tryck som hon säkert kommer ta en bild på och lägga upp här & jag köpte mig en vit/röd randig lång " tunika "
Det roliga gemensamma jag och emelie hade var att vi båda fick betala mycket mindre än vad varorna kostade!
Det måste vara för att vi är så snygga, eller hur Elle ? =)
Jjaja vi klagar inte :D
Jag är även jättemätt nu, nästan som en gris kan vara...
Min bror kan trots alla fördommar vara en bra kock i köket.
Men som det står på en pub så har jag lärt mig att " man ska aldrig lita på en smal kock "
HAHAHA!
Med det vill jag säga att jag tyckte om all mat förutom brödet som var väldigt .. konstigt? Kanske för att jag inte är van vid att äta vitt bröd längre? äsh jag vet inte. -å- andra sidan så bakade han inte brödet så han borde inte få skulden för det men .. vi är trots allt syskon!
Nu ska jag hämta dricka och lyssna på musik här i den varma soffan!
Pouss Vera =D

Kommentarer
Postat av: E.

1. japp, för att vi är så snygga. 2. jag känner igen det citatet/mottot ;) 3. jag är inte heller van vid vitt bröd längre? börjar dock vänja mig tillbaka med vad pågen kallar " vitt bröd med LIKA mycket fibrer som mörkt bröd " hahahahah man kan ju hoppas. 4. japp, för att vi är så snygga!

2009-03-19 @ 23:39:41
Postat av: vivi

HASHAHAHHA punkt 3 är läskigt likt vårt HUSHÅLL!

Mamma har börjat köpa hem det vita bröder med massa fibrer i .. och det känns konstigt utan mörkt bröd måste jag påpeka :(

2009-03-19 @ 23:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0