det måste vara nått fel någonstans.. sa jag och log.

Hej igen.
Klockan är nästan halv ett nu och jag är pigg. Nästan lika pigg för att kunna springa runt huset som jag redan gjort precis med min vän :)
Jag skrek som en galning när jag fick reda på att jag kanske ska bli en ung moster !
Ni har väl hört att " tiden läker alla sår "
Det är sant, det har jag märkt.
Men jag har även märkt att " allt kan vända sig efter vinden "
japp min önskan nu är en stooooooor box med ben&jerry's glass och sol !
förresten det var längesen man såg på tv.
Folk påstår FORTFARANDE att jag är för upptagen för vardagssaker.
Men jag gör väl ändå vardagssaker om jag har en vana för allt utom tv kanske? haha
exakt.
Nu har jag även tagit ett snabbt beslut för det dära skumma som hände igår :)
och Emma svek mig idag :(
Hon dök inte upp så jag fick sjunga själv vilket gick jättebra men ändå.
Jag vill inte sjunga själv !
Men ni kan höra mig och sanna och sillan sjunga och skoja som vi alltid gör på en video nu.
Den finns på sannas blogg & mina vänner..
hon har remixat den själv hahaha =)
hah men nu ringer jonte och nu ska jag vara social!
pouss  vera <3

Kommentarer
Postat av: Eppelle ;)

HAHAHAHA I SÅ FALL BLIR DU JU FASTER DIN TÖNT! HAHAHAHA :D

2009-03-24 @ 14:17:20
Postat av: vera

HALLÅÅÅ IDIOT :(

jag har mer än en bror juuuuuuuuuuuuuuuuu!

på andra sidan jordklotet :D

som jag kanske ska till i sommar ! <3

2009-03-24 @ 14:33:44
Postat av: Anonym

har du hittat henne då? :P

2009-03-24 @ 23:17:07
Postat av: V

haha ikke hon jag menar ja menar hon andra jag var hos i somras :D

2009-03-25 @ 15:37:57
Postat av: Anonym

Men de e ju nt din syster? :P

2009-03-25 @ 16:04:59
Postat av: Anonym

Vill du vinna en helt ny mobiltelefon?

2009-03-25 @ 16:13:06
URL: http://click.double.net/?25669;188;10613

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0