En konstig känsla någonstans

Där står den på bordet, så nära inpå..
men det är nått som ..?
stör mig ändå.
En konstig känsla någonstans.

Men det gjorde jag igår, jag gjorde det. Jag gjorde det nätt. Jag klara av det så fett !
ohyeah jag mådde så mycket bättre efteråt. Jag ville dansa, dansa mig iväg till max mot 3 tiden. Jag kom hem, jag sov.

Nog med flum. Idag har jag varit på kronprinsen och lärt mig stor och liten 7:a ..
Jag har fortfarande ont i huvudet men planerar att äta massa och sedan återigen försöka envisas med min nya dator.. att lyckas ladda ner Msn. Jag liksom kan ladda ner det? Men sen hittar jag inte vart någonstans jag kan sätta igång skitet.
haha, annars får jag sova ut lite till och sedan duscha och städa undan lite.
Maten är nu klar & jag avslutar här.
pouss Vera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0