&

sanna ringer igen ..

- Vera ska du äta hos mig?
- NEJ ...... JAG ÄR KISSSSSIIIG
- va? ska du äta eller inte?
-EH VA? NEJ JA SA INTE ÄTA JA SA KISSA?
-
Men åh JAG sa ska du äta hos oss ?
- ahaaaa Nej :D

hahahahah så pinsamt, jag som fick damp för att hon fråga för mkt om ja skulle äta, så skreeeeek jag att jag var kissig. hahahaha


Men nu ska jag göra mig iordning sen ska ja till stranden med sanna, tända en brasa och snacka och såå.. grogg eller inte sanna? :)

Förresten det här var också kul tyckte jag :D

- sanna, man behöver tändvätska för brasan..
-Va? faan.. Men jaja, man kan använda hårspray (I)

HA
HAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA
tÄNK ATT JAG INTE KOMMIT PÅ DET?
NU ÄR PROBLEMET LÖST FÖR IKV. PUSS VERA!

Kommentarer
Postat av: Sanna

HAHAHAHA, jag har mina klipska idéer. Klart som fan att vi ska "grogga".

Tack för klicken btw!

Vilken tid kommer du hit ungefär, sanna måste planera. Lägga upp ett schema, du vet!( Owh, typiskt mig att säga "du vet". Måste sluta med det. MEN INTE ÄN DU VET!

2009-03-13 @ 17:53:51
Postat av: v

hahahah du om du hade haft kliska ideer lite mer än vad du har kanske du inte hade behövt gå på sommarskola med mig hahhahahahha. Ochjapp du förtjänade att ja klicka dig :D jag tar bussen halv :D så ring till min mobil halv puss

2009-03-13 @ 18:06:08
Postat av: Anonym

klipska förfan :D

2009-03-13 @ 18:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0