Ett nej är alltid ett nej!

Att en tjej och en kille träffas för att ha en liten filmkväll och bara vara, bara slösa på tiden ska fan inte betyda att något måste leda till något annat. Att i just detta fallet ska killen vara så desperat?
Så girig? Han förlorar kanske en vänskap pga att han försöker stöta på tjejen även om hon inte vill?
Och sedan gå vidare till våld?
Jag får höra sånt NU.
ush, människor ändras. Dom förändras allt för mycket på en liten tid.
När en tjej säger nej så är det ingen mening med att fortsätta?
Är det så viktigt för killen att få till det en kväll istället för att som VÄN bete sig som en vän SKA?
Jag hade inte brytt mig om inte detta hade någon koppling med mig att göra men gud vad man ska se sig för !
För killen som gjort detta är nu tagen som " han där som gjorde det "
rätt åt honom tycker jag!
Nu, vidare till någon kul!

Jag ligger i cornelias säng och har precis gjort ansikts behandlingar med Cornelia själv ;)
Även fixat naglarna och nu ska jag ta och äta glass i stora lass!

pouss så länge<333
/ vera

Kommentarer
Postat av: Lisan

Va, var ska Emelie flytta? :)

Postat av: Anna

Filmkväll i en tjejs huvud = FILMKVÄLL

Filmkväll i en killes fuckade huvud = hångel/sex



Varit med om det här allt för många gånger och tro mig, det kommer hända fler gånger. Killar och tjejer tänker totalt olika. Men det viktiga är att ett nej är alltid ett nej, och det SKA accepteras!

2009-03-19 @ 11:18:18
URL: http://minegenlillablogg.blogg.se/
Postat av: vera

Så sant, killar och tjejer tänker olika ja!

Jag förstår bara inte varför sånt är viktigare än vänskap att dom vågar ta den risken för att dom är giriga för en kväll = DÅLIGT.

2009-03-19 @ 13:12:04
Postat av: vera

Ja det stämmer så mycket om att vi tänker olika, tjejer och killar. Men sådana här killar anser väl att " ha kul " för en kväll är viktigare än vänskapen själv. Det är LÅGT & ingen vän! ush! synd att det ska behöva vara så!

2009-03-19 @ 13:14:36
Postat av: Sara

Hann du till skolan?

2009-03-19 @ 14:06:48
Postat av: EmeliePemelie

Emelie ska flytta till sibbarp och Emelie håller med! Emelie hann till skolan japp:) Emelie blir snart nitad för hon tar över datorn! =(

2009-03-19 @ 14:30:15
Postat av: Sara

Tur jag har Diego

2009-03-19 @ 14:52:07
Postat av: Anna

Ska Emelie flytta till Sibbarp? Själv???



VAD SÄGER EMELIES MAMMA!? =)

2009-03-19 @ 18:28:30
Postat av: vera

hhaha nej hela familjen flyttar :D

men ta inte " hela " familjen bokstavligt :D

2009-03-19 @ 23:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0