ibland .. men inte ofta

Inatt vart jag på bra humör.
gör nått ja inte alltid gör
Rimmar EGET.

" Ångra inte det som en gång fick dig att le, ångra det som du istället lät ske "


Visst den är inte optimistisk men allt här i världen är inte alltid bra!
Ellebellebus åker inatt och här sitter jag och får fnatt
fnatt över all värme hon lär uppleva.. alla goda drinkar och de glada festerna.
Jag vet inte varför jag bloggar just nu när det känns som om jag behöver lite tid för mig själv..
Men det händer ju saker hela tiden. . Japp här ska ni få en gammal goooding.

Vera viskar till Sanna på lektionen
- Visst ser min väska ut som micki mouse?
Sanna viskar tillbaka efter en lång tänketid och säger
-Njäääe, mer som Musse pigg!

hahaha kan man vara bättre? :D

Mina skoldagar går som en dans på rosor.
Jag slutar mycket tidigare än vad jag brukar .. vilket man inte kan mer än att älska.
Jag har vattenkrig i skolan.
Vi har mat tanter som protesterar men vi skrattar.
Vi har en geografi lärare som skrivit av mig och Sanna från listan " Dom-som-behöver-sär-hjälp-i-geografin "
Jag har fått i mig ganska mycket sömn om dagarna men haft fullt upp om nätterna <3
Jag har blivit kär igen.
och om igen.
Jag har fått Sanna att vilja byta skola under en rast =) ( agaahahahahahahha fyfan va kul vi hade mohaha )
Jag spelar skit gubbe på engelska lektionerna.
Jag är inne på facebook under matte timmarna.
Jag är den som kan historien bakom elektrisiteten bakom hårets gång. ( minus och plus laddade elektroner )
Jag är den som börjar plocka fram färg glada plagg nu till våren.
Och jag är den som tycker att jag klarat det mesta underbart fint, helt utmärkt bra, livet leker och jag steker.
Jag är den som ska få träffa min kevin igen :)
Jag är den du inte är!


Jag är ekot i ditt huvud, jag är bilden bakom dina slutna ögon
Jag är den där du inte önskar att jag var. Jag är den som har det jag vill ha.

                       Vera är                        en gudagåva                           hihi    !



pouss, vera!




Kommentarer
Postat av: Lisan

MKT bra citat, och så klockrent! Hoppas det är okej att jag använder mig av det? :)

Postat av: vera

hahah :D

Varseeeeeegutten ta för dig :D

2009-03-28 @ 11:51:44
Postat av: jag vem annars

du e en liten bajskorv som glider upp från toaletten

2009-04-01 @ 12:48:39
Postat av: vera

HEEEJ JONTE!

hahahah det syns att du lärt dig att kommentera ;)

2009-04-01 @ 15:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0