Lov om 3 dagar : ]


Hittade en gammal bild på Cornelias bilddagbok..
Saknar tiden man levde för just dagen och inte hade så mycket bekymmer om kommande saker.
Tiden man lät rinna iväg för varann, tiden vi var ute och gick / cyklade gjorde allt i solskenet.
Tiden vi lös upp gatorna om kvällarna.
Tiden vi lär återuppleva med våra nära och kära.
Yes, jag längtar ännu mer till lovet, våren och sommaren.

Men nu är klockan nästan 23:00 och jag hade tänkt börja plugga samhällskunskap en timme framöver
för att jag har ett prov direkt imorgon.
Ja, på morgonen. Just då det är som lättast att kugga om man är nyvaken.
Men vi får se hur det går.
OM 3 DAGAR ÄR DET LOV <3
Glömde nämna att Cornelia vatt hos mig hela dagen och jag kom på precis att jag glömde gå på min sång lektion ..
Tiden går när man har roligt och drogar Usher låtar.
Vi snackade om bröllop som lär ske i år, ( 2 än så länge ) resan till ungern, kommande fester och sådant som tjejer brukar snacka om som man inte snackar högt om.. Ja killar och sådant "Gossip"
Våra älskade remouläe mackor åt vi också. Och jag som funderade på om jag skulle färga håret svart denna kväll.. ?
Men glömde bort tiden så Maxi hann ju redan stänga.
Vad tycker ni?
Mörkt brunt eller Svart?
Aja vi släpper det nu.
Känner att det är dags att ta fram samhällsboken och börja plugga inför provet imorgon.
Ja, jag börjar NU.
Lite sent men bättre än inget. Så vi hörs och ses ute i dimman.
Pouss, Vera

Kommentarer
Postat av: The One And Only

Aboooooow vilken dödlig bild , men hallå hahah naj du ska inte färga håret och för de andra aight du ska med på fredag till FEEL GOOD .,, och alla andra som ser detta KOM :D FREDAG INKONST 22-03 16+ och inga yngre :D leslie J-son och andra kommer uppträda m.m fett fett IIIH kom vera

2009-04-01 @ 23:30:19
Postat av: Veeeira!

haha bilden må vara gräslig men minnen skapar den allt ! :D

Ja jag kommer väl på ditt fina disko där jag inte får dricka :( men vart är för kröket då? :D det måste vi åtminstonde ha! :D

& sover vi hos mig ellernått sånt sen ?

2009-04-02 @ 00:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0