Mellan spanien och sverige !

PÅ JOBBET ! vera med flera: it was all about the chase, baby. säger:
hahhahah vart ska du nånstans sa du?
PÅ JOBBET ! vera med flera: it was all about the chase, baby. säger:
drocla?

£llemelie FIFAN. ma home säger:
dricka
£llemelie FIFAN. ma home säger:
PÅ JOBBET ! vera med flera: it was all about the chase, baby. säger:
aha okaj!
PÅ JOBBET ! vera med flera: it was all about the chase, baby. säger:
jaghar rand i pannan brun utan sol
£llemelie nu drar ja o Vera nasta gang e d meeee!!<34 säger:
HAHAHA
£llemelie nu drar ja o Vera nasta gang e d meeee!!<34 säger:
ALSKAR
£llemelie nu drar ja o Vera nasta gang e d meeee!!<34 säger:
DIG
£llemelie nu drar ja o Vera nasta gang e d meeee!!<34 säger:
<33333333333
£llemelie nu drar ja o Vera nasta gang e d meeee!!<34 säger:
PÅ JOBBET ! vera med flera: it was all about the chase, baby. säger:
HAHAHAHHA vafan ditt namn? jag vet ja älskar mig själv också
£llemelie nu drar ja o Vera nasta gang e d meeee!!<34 säger:
FUCKU :
PÅ JOBBET ! vera med flera: it was all about the chase, baby. säger:
gå nu å sup dig full , och tänk på att dina snuskiga tankar som uppkommer under kvällen är telepati från mig



och så här avslutades denna konversation tyvärr :(
tror tiden för emelie tog slut.
Men hon ska veta att jag fortfarande inte saknat henne.
Inte så mycket alls faktiskt .
Bara för att jag ser henne under mina slutna ögon var natt :(
drömmer om henne hela tiden nu när hon är borta :(
så därför saknar jag henne inte när hon är med mig om nätterna!
hahahahahha hoppas ni förstår att detta är ironi ! !
älskar min Elllepelle.
Tillsammans är vi ellepelle for evah! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0