Något jag bara är tvungen att berätta..

Idag vart där massa ungdomar från någon anan skola som kom till vår skola. Dom stod i ett så kallat bås och gav broschyrer ( ursäkta stavningen ) till oss.. ang Talang jakt..
I väntan på att mina vänner skulle sluta kom jag på en taskig sak som jag alltid utsätter Sanna för!
Jo när hon kom hade jag berättat för Sanna att jag anmälde henne till denna tävling. Hon blev så klart jättenojig och började säga hur mycket hon hatade mig .. hahahaha Men innerst inne gör hon inte det (A)
Det vet vi alla. Men nu ska jag komma till skott hade jag tänkt..
Hon gick nämnligen till det här båset och sa
- Kan du stryka mig från listan tack? =)
och dom som stod där fattade ju inte vad Sanna snackade om ? för att det var JAG som lurade Sanna hahahahah!
Det var väldigt roligt och se Sanna argumentera med dom andra som bara gjorde sitt jobb.
Stackarn! Vi håller alltid på med Sannis :D för hon är så go å rar och bara bäst på humor.!
men ..

det var det!
/ V.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0