ohboy vilken härlig dag det ska bli!

Så jag har slappat enormt mycket idag, klockan 4 ska jag träffa emelie och vi ska till den nya Entrén. Och kanske om sillan och sanna kan och vill så kommer dom också dit =) såååå kul!
Har redan hört av en annan vän som redan varit där tyckte det var coolt och att det påminner om New York känslan.
Efter det ska jag till min sång lektion klockan 20.00 och trallla lalla i 40 min sedan ska jag skynda mig allt vad jag kan ( det är en order att jag ska snabba mig enligt min bror ) För då ska vi på middag!
Mums <3
nu ska jag hoppa in i duschen och emelie om du läser detta så ring mig när som jag har mobilen med mig nu ( för en gångsskull )

pousssssss! <333 / vera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0