.................................. p ..........................................

p.a.l.l.a


värdelösa människor okej.
Dom man har trott hade mer att ge, dom man trodde var där för en. Självklart var dom sådanna som ville ha det rättvist.
Men eh.. (ursäkta) men fyyyyyfan vad man kan ha fel.
Att dom säger något till en så man blir glad och planerar massa och sedan säger att det inte går för just oss.. är VÄRDELÖST.
Och ja, jag har sagt att jag inte ska vara med dom mer. Och så är det. Tycker inte det är LÖNT att efter 2 till 3 gånger ge dom en ny chans gång på gång. Dom ser bara en viktig sak framför sig. Och dom som vet vad jag skriver om nu vet vad jag menar.
efter resan i sommar ska jag inte ha nått skit mer att göra me dom så det är så.
Tänker inte bli behandlad så här gång på gång.
Notera att jag är envis och står för vad jag gör och säger.
Nu ska jag slurpa öl och se fotboll .

im out, vera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0