Reunion 21-22 mars <3




de blev inte mycket bilder på magda och mickan och emelie för dom satt mest i sängen och kladda ner allt =)
haha kanske inte elle men dom andra 2 tjuggisarna. Och jag hittade coola 3D-brillor i elles rum så när man satte på sig dom blev ögonen typ 3 gånger så större än vad dom är .. & det såg skit roligt ut så jag bestämde mig för att gå med dom till mobilia där flickorna handlade ben&jerry's, godis, läsk, och chips.
Det var massa spring och hej under kvällen.. men det lugnade ner sig när vi såg 2 skräckisar. OCH JAPP, JAG FASTNADE FAKTISKT FÖR HANDLINGEN DENNA GÅNGEN! .. magdalena skrek då och då men ena gången skrek hon för jag greppa taget om hennes fot bara för att jävlas. Mickis somnade då och då & även elle :O
hon sparkade mig i huvet i sömne medans ja kolla på skräck.. och ja blev så rädd så jag blev arg hahahah!
Sedan tog jag och elle bilder dock är alla inte redo för bloggen eller för allmänheten så därför blir det inte mycket bilder. Idag ställde vi klockan 2 timmar framåt & lurade micki satan!
Det gjorde vår dag ännu bättre.. bara för att.
Nu är jag jättemätt från alla ägg jag åt på mackan..
och som ni ser på ena bilden så finns där en bild där vi städat.
Så här är nu helt rent och dagen den har bara börjat!
Vad vi ska göra är ännu inte bestämt riktigt.. men vi lämnar spår senare
pouss / v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0