soliga 18:e mars!

Att leta i en nästan pensionerad mammas garderob behöver inte alltid vara fel!
Jag nappade 3 plagg!
Ett par utvidgade bruna byxer i storlek 40
Lime grön stickad mag tröja från kookai tror jag
Och en vit stickad blommig kofta!

Att jag blandade ihopa dom plaggen med mina egna blev lyckat denna gången. Den första gången!
Nu ska ni få se vad jag har mixat ihopa
  • mammas bruna byxor
  • brunt skärp
  • mjuk tonad rosa färg till en kort armad tröja
  • accessoarer


Och bild på detta kommer in lite senare när jag har röjt undan här igen..
så inte mamma blir tokig när hon kommer hem :)
pouss så länge / Vera


psssst, bilden får komma upp en annan dag.
Har fullt upp nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0