spring



kan våren sluta retas och bara komma?





Hey, är det många som tycker tiden rusar förbi här i livet?
Ett knep jag precis kom på during my "sleep" not.. kom jag på det!
Sov inte!
Var klar vaken hela nätterna, försök att sova nån timma på dagen och vipps, där har du det.
Timmarna går såååå drygt så det är sinnes om nätterna.
& du slipper stressa på morgonen om du ändå varit vaken.
POSSS VERA!



öh, någonting säger mig att jag ska klicka bort maroon 5 från you tube och verkligen ställa klockan för att zzooova.
Någonting säger mig att jag kommer ha redigt kul imorgon!
sova?
Nej.
Jag dinglar vidare till skolan om några timmar med kaffe lukten ner borrat i själen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0