svaret är ... sant

motsatsen till en på engelska blir one
motsatsen till ett på engelska blir också one.
Det är fortfarande skumt i mitt huvud detta.


Förlåt för jag somna Elle :(
Jag somnade ju 4 imorse och de gjorde vi tillsammans.. men ja klarade inte av att hålla mig vaken till den promenaden vi skulle ta! sorry <3

Har även snackat lite med gupta min vän och det verkar som om vi har en chans att träffas i sommar när vi båda är på semester! Japp, ungern. Dit ska jag i augusti med cornelia och kanske fler av hennes vänner? jag är inte helt säker på vem.
Så nu kan ni förstå varför jag längtar till sommaren.. Den kommer fan ta mig äga alla sommrar tillsammans!
rhodos+ungern & kanske färjan till finland me vänner .. GE MIG SOMMAR NU!
Men nu .. tillbaka till verkligheten.
I sanningens ögonblick har precis börjat och jag ska se den,
pousss  , veeeera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0