ursäkta att vi är så flummiga, så här e vi absolut inte på riktigt.

Innan vi började ha vår lilla brasa vid stranden så var vi jätte flummiga och borta och visste inte vad vi höll på med egentligen. Och hela vägen till stranden sa sanna " om det är något ja ska komma ihåg som kommer fästa sig vid minnet så är det detta " haha. På plats började vi elda.. Men blev jätterädda när en taxi körde sakta rung omkring oss när vi hade elden som vildast. STOR SOM FASSEN! Men då började vi springa? Vi trodde de va nån civilpolis? hahahah dumma som vi var så sprang vi ifrån stället även om man fick elda där. Så dumt. Så vi eldade nära vattnet och där var det fan förbjudet. Ah jag måste säga att man inte blir så smart när man är som man e. haha sanna asså.. hahahahaha!
Jag kommer inte ihåg allt som hände .....
Men vi hittade massa videos på sannas mobil imorse som vi bara dör av. Jag hade hunnit skrika rösten av mig så jag var jäääääättehes medans sanna var full HA!
kombination där? nej. haha!
Iallafall så tänkte vi att ... vi kan inte ha skämmt ut oss mer än vad vi redan har gjort så därför slänger vi upp dessa olika pinsamma videos. En video handlar om någon livsfilosofi, en annan om eld+hårspray osv.'
sedan finns där en video till på youtube men den hittar jag inte. hahahahha just det, jag fyllde munnen full med sprit och tänkte göra så som dom gör på cirkus, när dom blåser eld genom munnen? ja ni vet nog vad jag menar..
Så fyllde jag munnen och väntade på att sanna skulle filma mig, men de ville hon inte för hon var rädd att något skulle hända om jag gjorde det fel. Men jag stod där och kände hur hela munnen brände och halsen, men var ändå envis över att hon skulle filma. men hon ville inte? Så ja spotta ut all sprit på hennes jacka. HAHAHAHAH!
och sen TRILLA SANNA, OCH INTE PÅ RUMPAN UTAN HON FÖLL HELT RAKT NER MED HEEEEEELA KROPPEN OCH HADE ANSIKTET RIKTAT MOT HIMLEN. hon låg still ett bra tag, och tobias och jag undrade vad som hände?
hahahahahahahhahahahahahahahahha nej fyfan vad kul. Efter 3 glas började sanna dregla, och efter 5 ville hon spy. 6:e trilla hon. HAHA ush... och jag? jag kunde inte säga ordet spotta på hela kvällen, utan det blev spatta. Men visst.
Som ni kanske ser så har vi även massa bilder här under och att bränna skolböcker är nice!
 måste bara säga om denna senaste bilden.. att det inte e lätt att skåla med ett söndrigt glas inte! HAHAH. så när allt gick sönder och saker tog slut slängde vi ut det i havet ( sorligt nog ) snacka om att vi lever i ett linjärt samhälle. Iallafall för en natt.


Och imorse efter tio timmars sömn gjorde Sanna återigen frukost. Den var god, men den här ser väl ändå ännu godare ut?
Muuuuuuums <3
Nu ska vi samla oss och göra våra vardags sysslor, senare ikväll e det utgång med tjejerna :D
pusss heij vera den dära man inte känner igen efter igår =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0