veraa säger:

Att det varit en skön dag idag, en dag där jag fick sluta en två timmars lektion tidigare för att dom skulle ha konferans !
Vilket ledde till att jag bussade in till stan med sillan och sanna för att jag inte orkade gå hem.
Svängde förbi hos Anna och där fick jag helt plötsligt stå modell för henne..
Hon behövde någon som kunde visa upp den nya vår kollektionen av Ed hardy kläderna som hon säljer på webb shoppen!
Efter en stund ploppade brossan också in i affären & även han fick bli fotad. OCH TRO MIG DET VAR KUL HAHA!
När det var dags för mig och brossan att sticka kommer Erik in så vi stannade kvar lite och såg honom ta lite bilder sedan drog jag och brodern Nino till en pizzeria och åt det som djävulen skapat.
Det var ubergott och jag blev skit mätt så jag somnade på soffan.
Kom precis hem faktiskt.. och tänkte att det skulle va skönt att bara ta på sig nått slappt och knappt & dega. Men vi hade gäster.. TYPISKT!
Snart ska jag hem till grannen och plugga.
Ha det så fint och sköt om er =)
pouss, veera!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter affären ?

2009-03-24 @ 19:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0