yes, vera är envisast.

Nu har jag fått min nya bärbara dator.
Nu har jag vunnit striden, kampen mellan mig och min bror.
Nu har jag makten över envishet.
Nu har jag mig själv precis där jag vill ha mig själv.
Nu har jag vunnit.

jag är underbart bäst på det. På att skita i.
På att glömma.
På att gå vidare utan trubbel
På att vara den som är den som man vill va i dessa lägen.
Yes!

VEEEEEEEEEEEEERA HETER JAG!
GLAD SOM FAN ATT JAG VANN KAMPEN.
vek mig inte!
satan för det.
perkele
japp
nu
ska jag äta mig mätt !
sedan promenerar jag rakt ut i det blå,
med allt för få för få för få
tankar om det man inte kan nå
utan allt det man vill slå
uppnå
yes.

Planera mina tankar, rikta min själ, ge det hela en liten twist.
VERA ÄR FLUMMIGT BÄST NU! =)
/ Flinvera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0